Saturday, July 26, 2003

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker... och massor av saker att fixa innan dess. Idag har vi varit i stan och tillbringat flera timmar i kartbutiken mitt emot Centralen där vi köpte kartor över Las Vegas, Arizona och Phoenix samt en guidebok om Las Vegas så nu har vi lite att läsa. Ska också ta och kolla att min videokamera fungerar eftersom det var evigheter sedan jag använde den senast. Måste ju kunna föreviga Grand Canyon och allt annat vackert vi kommer se. Sen måste jag börja förbereda packningen lite eftersom jag åker hem till Vetlanda på tisdag och stannar veckan ut. Jag vet hur lång tid det brukar ta att packa så det är dumt att chansa på att hinna med allt dagen innan vi åker, speciellt som jag även tänkte åka in till stan då och titta på Annika Sörenstam som ska spela golf i Kungsträdgården.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home