Wednesday, August 20, 2003

Igår kväll efter middagen såg vi den första Harry Potter filmen på DVD. Jag tyckte den var jättebra, och blev lite överraskad eftersom jag hela tiden varit övertygad om att det inte var min typ av film. Så idag åkte George och köpte uppföljaren på DVD, så ikväll har vi sett den, och den var också väldigt bra och spännande. Antar att jag blir tvungen att läsa böckerna också nu... :)

I morse var vi och åt frukost med George, åt jättegoda French Toasts med en massa lönnsirap. Sedan släppte han av mig och Janne vid ett köpcentrum så vi tillbringade några timmar där, innan vi åkte tillbaka hem och la oss vid polen. Där har vi tillbringat resten av eftermiddagen.



Ikväll åt vi middag på en italiensk restaurang, ravioli med kronärtskocka och gorgonzola. Förmodligen den godaste pasta jag någonsin ätit!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home